Man mår som man förtjänar

Last night va crazy! 20års-fest hos Åsa stod på schemat. Det var jävligt roligt och lagom mycket folk. Däremot så får man ju ta konsekvenserna så här dagen efter, men då är det åtminstone skönt att känna att det var värt det. Värre om man inte hade haft kul liksom. Kom hem 04.00 och vaknade vid 08.00 utan att kunna somna om. Världens huvudvärk har suttit i under större delen av dagen. Försvann lite grann efter en liten nap vid fyratiden. Ben & Jerry's har inhandlats och smakats på. Den var precis lika god denna gången. Nu är jag i vilket fall som helst jävligt trött och vill bara att Ingrid ska komma hem från träningen så att vi kan krypa till kojs. Kanske ta något att äta först med. Idag är en sådan dag då jag tänker bryta kodexet och mesa mig lite i bloggen. Ingrid Albinsson, om du läser det här så vill jag att du ska veta att ingen kan få mig att må så som du får mig att må, jag har aldrig saknat någon så mycket efter så kort tids frånvaro, aldrig vart så stolt över någon som jag är över dig. Hela världen borde vara avundsjuk på mig, som har dig. You're my heroin.

Ciao bella!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ne fyfan va puttinuttigt, ska du inte ta o ändra design på bloggen, slänga in lite rosa, några små hjärtan o lite gullligulligullllgulllgull över det hela, damn wanker :P

2009-05-20 @ 19:41:00
Postat av: admir

hahah glömde namnet innan.. tror dock du lägger märke till ironin i det hela :D

2009-05-20 @ 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0